rebeccasochjohannasblogg

2012-09-12
16:30:52

LISTA! (rebecca)
Älskar ju också listor så tar också sylles! Kan inte alla svara på denna? Det säger ju nånting om oss allihop! vår livsituation typ. hhoho
 
vad har du på dig?
Träningskläder, shorts, t--shirt, fotbollsstrumpor
Hur mår du?
Braaaaaa, eller jag har ont i huvudet och känner mig lite småstressad. Men i övrligt helt-okej-lycklig
Vad önskar du just nu?
Att min blivande studiegrupp inte består av bitches och att dom kommer tycka om mig och vilja bli mina vänner
vad har du ätit idag?
keso, tonfisk, ägg.... eeeeeeeh. vatten, kaffeee hmm. Gud va tråkigt jag äter.
vad ska du göra imorrn?
Skola, träna?
och på söndag?
vara bakis. Har sittning på lördag med skolan. SPÄNNANDE! Ska ha klänning!!!!!!!!! 
vem saknar du?
vet inte, känns som saknad är ett ord laddat med sorg typ? så saknar ingen MEN de hade vart kul att hitta tid att träffa ER! ALLIHOP!!!!!!!!!!
senaste köp?
en öl
vad skrattade du senast åt?
När isac gjorde sönder inomhusgrillen (fast den gick inte sönder)
vad grät du senast åt?
När jag sträckte låret förra lördagen! Grinade konstant i 3 timmar. Både av smärta och av vetskapen om att jag inte skulle kunna spela fotboll på kanske 2 veckor....
vad läser du just nu?
samspel i grupp av björn nilsson :/
senast sedda film?
eeeeeeh. kommer inte ihåg... men kollade 4 avsnitt av skins 4 förra veckan :'((
Vilken svordom använder du mest?
JÄÄÄÄVLAR! och FITTA
Vem var den senaste som ringde dig?
mamma
 senast 3 inkomna sms?
- Ja det är imorgon :( Ja vad bra!! Grymt, då sed vi ikväll :D
-  Ok
- Hur hittar jag dig på instagraaaaammmmmmm?
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
- Åker imorgon? Holland? Va de imon? :(:( Jaaa! Lätt på :) Hör av dig när du är hemma och redo!!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska...... Allt med Mackan! Elevdemokrati va ändå helt okej va?
Vilken är din favoritfrukt?
kiwi fast får man säga blåbär? I så fall säger jag BLÅBÄR
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Tobais Linderoth!!!! hahaha
Vad är du rädd för?
Bli deppig
En person du tycker är snygg?
asmånga! men dom senaste jag crushat över: Han med töjningar i min nya klass, han med keps i min nya klass, gittaristen till kapten röd
Blir du lätt svartsjuk?
haha aaaaaaaaaaaaaaaaa
Din favoritkaraktär ur en serie?
JAMES COOK, EFFY, FREDDIE, NAOMI, KATIE (skins)
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Min barndomsvän Rickard! Han frågade om Kapten röd va bra igår. Jag sa att han var ganska bra för att vara dålig
Vilket språk hade du velat lära dig?
Italienska 
Vad för sorts killar faller du för?
Sånna som inte är intresserade av mig :p
Vart vill du åka just nu?
Nödinge! skämt. Vet inte
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
studieböcker.........................................

Kommentarer:
#1: matilda

"Vad för sorts killar faller du för?
Sånna som inte är intresserade av mig :p" Haha! Vem då?

2012-09-13 @ 14:39:13
#2: rebecca

allmänt! killar out of my league!!!!!!!!!1

2012-09-13 @ 17:53:43
#3: julll

Oh sittning, spännande! Vad för klänning ska du ha?

2012-09-13 @ 21:33:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: