rebeccasochjohannasblogg

2012-12-21
19:46:00

golden
Okej, nu har jag ingen skola...tills på onsdag! Yes, vi måste på föresläsning mitt i mellandagarna. Känns sådär MEN jag har verkligen börjat bli bra kompis med många i klassen. Inte hej-ska-vi-hänga-på-fritiden-kompis men lite hej-du-är-skön-och-jag-är-skön-låt-oss-skratta-tillsammans-kompis. SÅ, vad tänker jag på nu? När jag inte har skola och inte har nåt att göra. Jag tänker på:
- Maffian! Jättemycket. Cosa Nostra och Tommaso Buscetta. Har börjar läsa en bok OM maffian. Typ en faktabok. Nu har jag börjat titta på alla gangsterfilmer jag någonsin sett IGEN.
- Jake Bugg! Kan inte sluta lyssna på killen. Lyssnar på "seen it all" om och om och om och om och om igen.
- 23 december! Ska jobba jättelänge då. Tänker på det jättemycket. Dels för att det var jättelängesen jag jobbade och dels för att jag måste UTNYTTJA de lediga dagarna innan dess (något jag absolut inte kommer göra)
- PENGAR! Jag är bautafattig. Lånar från mitt sparkonto hela tiden. Så jag tänker på hur lite det kommer bli om jag fortsätter med det. Men så fort jag får mer pengar köper jag upp det direkt. Busskort/gymkort/telefonräkning/t-shirtar för 349 kronor/styck :/
- Träning! JAG VILL BLI STARK!!!!!!
- Nyår! Vad ska man göra då? Är det så noga? Jag vill gå ut den 29onde och bli RIKTIGT full så att jag sen inte har några som helst krav på nyår. Men inget kan ju liksom bli värre än förra året. Så jag är ganska lugn. 
- Kalle Anka! Jag har gått runt och RÅHATAT ALLA som skrivit något som rör ämnet (och pepparkaksgubbar) jävla rasister. Tagit bort AAAAAALLAAAAA som yttrat skit på facebook . (hatar er)
- Oceans Eleven! Jag har inte sett någon av de filmerna. *Skäms*
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: