rebeccasochjohannasblogg

2013-02-15
22:22:00

livet pt 2
Alltså, jag dömmer folk så HIMLA mycket. (Men det gör vi väl alla va va va?) 
Liksom.
Du lyssnar på Kapten Röd <------ HAT
Promoe/Petter/General Knas/osvosvosv <------ HAT
Bon Iver <------ ÄLSK
Incheckning på gymmet <------ Heeeelt sjuk i huvudet
Attenda på Valand <------ Heeeelt sjuk i huvudet
Grina över en KILLE <------ HAT
Jag föraktar så många just nu. Vill inte ha med "vanliga" människor att göra.
Allt som är Ale typ. 
Jag vill bara ha kul hela hela hela tiden och blir lite ledsen när folk gör saker utan att fråga mig, ändå glömmer jag själv att höra av mig. Jättedåligt. 
Jag känner mig så himla lycklig och glad men ändå otillräklig och dålig på samma gång. Blabla yaaayeee osv
 
Men asså, jag har nu börjat ta igen allt jag inte orkade med när jag var sjuk och opepp på livet. Jag ältar det så himla mycket, men what to do? Gick runt i 1,5 år och trodde att det var normalt och att inget var fel på mig och var ledsen för att jag inte orkade göra nåt och att alla tyckte jag var tråkig, men jag orkade ändå inte engagera mig i nåt eller GÅ UT. Var bara trött och deppig och konstant huvudvärk. Sinnes, men yeyaaa. Det jag vill komma fram till: Jag har verkligen börjat ta igen det nu! Har haft så himla mycket roliga utgångar och hamnat på efterblivna efterfester hos människor jag inte känner och träffat massa nya människor jag vill lära känna MER och vart full och glad och dansat och allt det där man ska göra NÄR MAN ÄR UNG. Vara vaken hela natten och ta tåget hem 04.50 en MÅNDAG. Jag är ändå PEPP och vill ha sommar och cykla full och va ute hela natten utan att frysa och bara ha shorts och långärmad och sitta på ett berg och se solen gå upp. yaaayeeeee

Kommentar:
#1: matilda

din bästa tid är nu!

2013-02-15 @ 22:52:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: