rebeccasochjohannasblogg

2013-02-16
14:18:43

Barnskådespelare får aldrig dö
Okej, som ett "svar" på Sylles blogginlägg om barnskådelspelare ----> http://typjohanna.blogspot.se/2013/02/typ-barnskadespelare-maste-do.html#comment-form så tog det mig SJU sekunder att komma på 4 barnskådelspelare jag älskar. Ok, alla är inte barn längre och ok, jag kanske är färgad av att jag tycker om själva serierna så mycket att barnen per automatik blir lysande i mina ögon. Men here we go:
 
 
Både de barn som spelar Debbie och Carl Gallagher från Shameless US är strålande bra. I ett tråkigt avsnitt med tråkiga problem med maffia och Fiona som inte vill ge bj's för de serien framåt.
 
 
Ok, har bara sett 2 säsonger av Californnication men jag minns hur förvånad jag var över hur CHOCKERANDE BRA jag tyckte tjejen som spelar Becca Moody var.
 
 
SAM WEIR! från Freaks and geeks. Hans oskyldighet och försiktighet och töntighet fick mitt hjärta att krossas och jag vill liksom bara hålla om honom och försöka förklara hur underbart SÖT han är.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: