rebeccasochjohannasblogg

2012-10-18
17:28:37

livet är bra
Asså. Vad händer? Plötsligt så bara jag FÅR massa grejer och folk bara BRYR sig om mig så himla mycket! Ni är för bra asså. typ:
- Min studiegrupp som är HUR SKÖN som helst ba hade bakat typ 10000 muffins och chokladbollar och köpt ljus och ba överraskade mig supermycket idag för att jag fyller på söndag.
- Fick ett superfint grattiskort på posten från LONDON!!! av julle och jag baa bli ännu mer överraskad.
- Fick 100 spänn presentkort av junkyard ba sådär!
- Fick ett hjärta målat på min följesedel av nån random fin, underbar människa.
- Fick en extra gratis shaker i min proteinpulverbeställning
- Fick ett "jättefint" baconhalsband av Johanna skickat från USA!!!! 
Jag bara får och får och får och jag har inte ens fyllt år än. NI ÄR BÄST

Kommentar:
#1: Jull

Because you're worth it!

2012-10-18 @ 19:01:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: