rebeccasochjohannasblogg

2012-10-13
14:21:36

lista som i lista som i list. ne.. men en lista (tagen av sylle)
Namn: Rebecca
 
Ålder: 19 år, 11 månader, 23 dagar typ
 
Längd: 1.72 cirkus
 
Skostorlek: 39-40
 
Född: Näl, tror jag
 
Bor:  Ale, älvängen, hövägen 58
 
Gör just nu: EXAKT NU? sitter i soffan, lyssnar på musik och väntar på vart lördagen tar mig (ingenstans tror jag)
 
Vad är du rädd för: Hajar, att nån dör. 
 
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: tror jag har en snäll och välkommnande aura. Annars gillar jag mina ögonfransar
 
Det roligaste jobbet du haft: Fritidslärare i 3 veckor! weho
 
När tog du ditt körkort: .........
 
När grät du senast: Minns inte, asså jag grät inte men igår var jag så trött att det rann vätska från mina ögon.... och ibland gråter jag i huvudet. Typ tänker "om det inte hade vart folk omkring mig nu hade jag nog grinat."
 
När skrattade du senast: Skrattar typ hela tiden
 
Vem åkte du bil med sist: Mamma från gymmet
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Inträde på chez tror jag (fast jag helgen innan svor att ALDRIG gå dit igen)
 
Vem åt du mat med sist: Mamma, efter gymmet
 
Vem sov du hos sist: hmmm, eeeeeeeeh vem kan det ha vart? Hos Matilda i hennes gamla lägenhet kanske. Ogillar att sova borta ganska mycket.
 
Vad var du rädd för när du var liten: Att familjemedlemmar skulle dö
 
Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Typ brandman, men ångrade mig hela tiden.
 
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 2! Operation av mandlar och brutet nyckelben
 
Värsta smärtan du råkat ut för: Bryta nyckelbenet. Kan inte ens beskriva smärtan
 
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Har fått träffa så många fina vänner som jag fortfarande har kontakt med även om alla är på olika ställen i världen och har olika mål och vardagar (klysh men sant)
 
Något som gjort dig riktigt förbannad: eeeeh neeeee inget speciellt så. Eller jo. Fittgruppen mini-bus som skulle ge oss kritik på vårt arbete i skolan och ENDAST fokuserade på stavfel och uppdelning av texten istället för innehållet. Jävla idioter! LÄS UPPGIFTEN FUCKTARDS
 
Dold talang: Kan röra ganska många leder på konstiga sätt.
 
Vad finns oftast i din handväska: plånbok, hörlurar, busskort, telefon.
 
Har du piercing eller tatuering: ne, haft.
 
Vilket är ditt favoritplagg: Min nya t-shirt med häst på och min andra nya t-shirt med med Edward Norton (jack?) från fight club
 
Sämsta egenskap: 
-dålig på att ta kritik
-dålig på att se när det ska va I eller E i svåra ord
-Blir jättelätt avundsjuk/svartsjuk
-känner mig jättelätt utanför/hatad
 
Ord du använder för mycket: asså, sinnes och super
 
Vem litar du mest på i hela världen: eeeeeeeeh
 
Hur många barn vill du ha när du blir stor: eheee
 
Favoritgodis: choklad
 
Vem ser du upp till: Sigge, Filip & Fredrik, Kurt Wicke, alla som gör bra musik typ

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: