rebeccasochjohannasblogg

2012-10-09
16:30:17

innepinneponnebandy
Nu ska jag iväg och spela litte innebandy. Har inte gjort det på flera år men min gamla tränare har tjatat på mig... och det känns ju ändå lite bra. Fast är rädd att jag kommer göra bort mig och alla kommer skratta åt över hur kass jag blivit. MEN å andra sidan har jag nog min träning aldrig gått bättre än vad den gör i detta skede av mitt liv. Gymmet, fotbollen. Det bara flyyyyyter och jag liksom känner hur jag blir starkare hela tiden. LOL detta lät lame. Men jag mår topppen! Bara lite småkomponenter som bidrar till ett nästa-hela-tiden-pågående-illamående. De som fattar fattar. hejhej

Kommentarer:
#1: Matilda

vad hände? när tog en fjotis över becca o johannas blogg?

2012-10-09 @ 22:36:01
#2: re

kvantitet sa jag ju

2012-10-10 @ 10:28:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: