rebeccasochjohannasblogg

2012-10-16
18:51:55

99 problems
Jag har så många problem.
 
1. Gymmet drar pengar från ett konto jag inte använder och som därmed ofta är tomt = jag får betala 10 eller 20
dollar i straffavgift. Så mycket för att välja Scarsdales billigaste gym.
 
2. Jag har inga pengar. Snyltar från mitt sparkonto mest hela tiden. Har kvar kanske 13 dollar från senaste lönen..
 
3. Om nio dagar måste jag ha bokat min flygbiljett hem. 
 
4. Jag vet inte om jag kommer ha någon som vill följa med mig till Miami på min resmånad.
 
5. Jag vet med andra ord ingenting.
 
6. Jag ska fira jul med en hund.
 
7. Jag vet inte vad jag ska vara på Halloween eller om jag är ledig.
 
8. Jag leker att jag är nyttig, men sen äter jag godis i smyg.
 
 
 
Negativt inlägg avslutas med fun fact: Jag ska till Chichen Itza!!!!! (överdrivet många utropstecken är okej här)
 
Räddar er från en tidsödlande(?) googling och bifogar en googlad bild.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: