rebeccasochjohannasblogg

2012-11-02
17:48:23

when I die I'm alive, when I lose I find
Jag vill aldrig bli vuxen...
 
Btw, ni som känt er lite nere det senaste men inte vetat varför och därför inte kunnat göra något åt det så borde ni lyssna här: The Middle East – The Darkest SideThe Middle East – Blood Rätt mood för mina oidentifierbara känslor. Låtarna får mig nästa, NÄSTAN att gråta... och jag har inte kunnat gråta på flera veckor. Sinnes. Jag är ju en grinare, som har lika nära till gråt som till skratt. Vad händer? Är jag tom? Ne, nu överdriver jag.
REBECCA
 
 

Kommentarer:
#1: johannasyl

*snor*

2012-11-02 @ 19:13:43

fasttttt du måste inte bli en böda camping-kollare när du blir stor. YOU CAN BE SO MUCH MORE! (vilken film/serie är det de säger det i??)

2012-11-09 @ 18:33:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: