rebeccasochjohannasblogg

2012-11-15
14:27:32

netto och träning
idag öppnade nya Netto i Älvängen. Ny lokal, lite fräshare OSV. Jag och Matilda åkte förbi affären vid 10-tiden och det var HUR MYCKET MÄNNISKOR SOM HELST! folk stod utanför i KÖ för att få komma in! á la ULLARED. Kön va typ över 150 meter. MAN BA HALLÅ?!?! det är NETTO!!! sinnes.... 
 
Igår tränade jag armarna, HATAR att träna armarna... så skjutar alltid upp det så mycket som möjligt. Jag är så himla svag där. Men ja, igår var jag tvungen. Idag har jag eeeextrem träningsvärk. Känns typ inflamerat? Pinsamt att jag typ gymmar ganska så ofta nu men ändå kör på lägsta armvikterna. Jaja det får bli bättring där! nångång........
REBECCA
 

Kommentarer:
#1: Elina

Det kanske var någon kändis där! På Lidls invigning kom Glenn Hysén och på Ica där jag bor var det gladiatorn Atlas :)

2012-11-16 @ 11:20:12
#2: rebecca

JA! så kan det vara. Det lär nog stå i alekurriren :D

2012-11-17 @ 17:59:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: