rebeccasochjohannasblogg

2012-11-19
21:53:15

mitt liv just nu (osammanhängande)
Sylle frågade en gång efter musik att gymma till. Det var längesen nu men HÄR ----> Gympa är min lista. Jättebra om jag får säga det själv. Idag sprang jag jättebra på bandet med den. Min bästa träning ever. 
 
Jag vill inte bli lärare längre.
När är det lagom att hoppa av?
Ska man ge det ett år ändå? Bara för att samla ihop lite poäng när man ändå är inskriven liksom.
Snart är det jul. Jag vill MYZA jättemycket. Om en pojke och love actually.
Snart kommer Johanna hem.
Jag har skola den 27 december...
Jag börjar skolan efter jul den 2 januari...
Om man hashtagar #swag #yolo #awesome osv på instagram får man jättemycket likes.
Jag var på nattbio i lördags. Bond. Den var bra, men nattbio är inte värt. FÖÖÖR sömningt.
 
jajahejhej
REBECCA

Kommentar:
#1: johannasyl

tack för låtar

och snutt, jobbigt att inte känns bra med skolan. puss

2012-11-22 @ 17:06:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: