rebeccasochjohannasblogg

2012-11-20
23:00:02

jag behöver in gymkompis
Okej. Nya mål med träningen. Kul att ha mål ju. Kul att kämpa för nåt. Orkar inte gå i lagsport och lira innebandy med 94or och spela b-lagsmatcher på lördagskvällar... Vill träna för min egen skull och slippa prestationångest och bara träna på mina egna villkor och ta ut mig när jag vill och ta ett lugnt pass när jag vill. TYP. Okej, då kör vi:
- Springa milen på mindre än en timma.
- Springa 2 km på max 10.15 minuter. (poliskrav hehe)
- Nivå 15 på "benpressen"
- Nivå 10 på "mag-side-pressen"
Nu när jag har skrivit det här så MÅSTE jag jobba för det. Så kom igen Rebecca. Var grym nu! Du får hur lång tid på dig du vill på dig. Ingen press. 
REBECCA

Kommentar:
#1: ELINAAAAAAAAAAAAAA

men åh du ger mig ångest för ditt pepppppp!! men bra! måste också ta tag i det... tränar aldrig längre :( Om du tränar i stan kan jag bli din gymkompis! :D:D:D

2012-11-22 @ 17:55:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: