rebeccasochjohannasblogg

2012-11-01
18:24:13

ååååh
Titta så många band jag samlat kring min arm nu! Har alltid velat ha 1000 band som coola kids har, men har aldrig köpt band... men nu har jag massa! weeeo. 
 
Imorgon ska jag på BOND! erkänn otippat! eller? Jag känns väl inte som nån som går på Bond på bio? NE. Men har mina vänner en biljett över så tar jaaaaaaaaaaaaaag den! hehe OCH annat som händer i mitt liv är typ: jag har tenta som ska in nästa fredag.... och eeeeh. Ja. Men hallå! FESTEN! jag tyckte den var superlyckad! Hade de HUUUR BRa som helst!! TACK ALLA! Men va hände liksom? Känner mig lite borta på den fronten. Tänkte lite för mycket på vad jag själv gjorde och inte va alla andra sysslade med. Haha vilka va ni med? Hade ni kul? Blev nån ihop med nån? KUL JU hehehe PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: