rebeccasochjohannasblogg

2012-03-13
16:53:12

bra och dåligt rebecca
Har fått väldigt bra och dåliga vanor det senaste! Typ jag har börjat komma igång med träningen igen! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS dumma sjukdomen kan blow something för nu jäääääääääävlaaaaaaar wehoooooooooooooo MEN jag har också skapat ett dumt beroende... Är HELT BESATT av big brother :( Tänker på det jättemycket. Kanske för att jag inte har så mycket annant att tänka på nu när jag börjat klura ut mitt liv lite. Men jaaa besattheten är inte rolig asså... Ibland önskar jag att jag hade 24/7 så jag kunde se dem dygnet runt....ibland vaknar jag mitt i natten av att drömt drömmar där alla medverkande vart big brother-deltagare. Ibland när jag ska försöka somna så tänker jag på dem. Och på dagarna när jag inte har så mycket att göra så längtar jag till klockan ska bli 22 och jag ska få min dagliga dos BB. Läser sjukt mycket på bigbrother.se och BBelva.com......ja detta känns extremt. Inte ens kul. 

Kommentar:
#1: josefinee

alltså marcelo är ett sånt jävla svin. han är så sjukt elak mot annica :(

-j

2012-03-19 @ 20:26:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: