rebeccasochjohannasblogg

2012-03-12
01:41:39

BÄSTIS

Jag saknar att bo supernära dig och att ha någon att spontant baka paj med klockan halv 11 på kvällen. Jag

saknar att ha någon att alltid gå till bussen eller tåget med, och att åka tåg och buss med! Jag saknar att

diskutera på tåget. Jag har så mycket tankar när jag åker tåg som behöver delas med någon, men ingen här

skulle förstå. Har inte ens den relationen till någon här.

Vår perfekta köttfärssås och alla våra bakisdagar och att bara sitta på berget i två timmar.

För att inte glömma, PAJ!

Vi kommer ha så mycket att ta igen när jag kommer hem!!

 

Det är lite tråkigt att vi aldrig är med på kort tillsammans, för nu måste jag lägga upp denna fail-bilden...

 

 

dock skriver vi våra namn fint tillsammans!

 

JOHANNA


Kommentar:
#1: rebecca

NEEEEEEJ du får inte skriva sånt här... Det gör mig superkänslig ju... SAKNAR DIG SÅ HIMLA MYCKET!!! Kom hem bara... Meeeeen kanske bra att du skrev detta, för då kanske jag får tummen ur röven och planerar en NY-visit.

2012-03-12 @ 10:18:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: