rebeccasochjohannasblogg

2012-07-24
22:10:21

lite småtankar om ganska oviktiga saker
-Idag åkte vi till stranden. På väg dit kopplade jag in telefonen i högtalarna så hela familjen kunde njuta av Filip och Fredriks senaste podcast. Det var trevligt. Vi skrattade högt tillsammans. Vi lyssnade på det senaste avsnittet och i det avsnittet berättar Fredrik om varför mannens penis är formad på det sättet det är. Ollonet alltså. Det är för att för, typ grottmänniskotid då det var mer "aktuellt" skulle ollonen skövla ut andra mäns sperma som hade varit där tidigare så att just hans spermier skulle vinna. Så om du var "sjua på bollen i nån jävla orgie så skullle du skövla ut spermier som en fors ut kvinnan" Eller nåt sånt. Väldigt intressant. Och detta har blivit helt återkommande ämne under dagen. Egentligen finns det väl inte mycket mer att säga men vi har pratat om det väldigt mycket. Vi bertättar om det om igen och ger varandra bilder och äcklas och skrattar. Det kanske är lite konstigt att prata mer sina föräldrar och lillebror om men vad ska man göra......
 


-Jag har även nu börjat lyssna på Alex och Sigges podcast. Sigge är ett geni! Alex är fortfarande jobbig. Konfliktsökande och inte alls så smart som han själv tror. Ytlig. Utgår alltid från att folk ska fatta vem han är. Hur känd kan han va liksom? Sånt kan störa mig som fan. Det kanske är det som får mig att gilla FF så mycket? Ödmjukheten. Att de inte alls tror att folk ska veta vilka dom är på stan. OSV. Men Alex erkänner i alla fall i en podcast hans avundsjuka mot FF och sigges tighta relation med dom. INTRESSANT! Men det jag vill komma till är väl typ att Alex och Sigges är BRA! Speciellt Sigge. Eftertänksamt bra.

-Har sett två sekunder av allsång på skansen iår. Zappade precis förbi Tomas Ledin. Han såg hög ut? Blodsprängda ögon. Eller såg jag fel?

-Hur kommer det sig att mina två absoluta favoritlag byter tränare inför höstsäsongen. Hur kommer detta gå? Jaja, Andre villa-boas är i alla fall SÅ MYCKET snyggare än Harry redknapp.
VS

-Jimmie Åkesson finns på twitter. Kan ni tänka er hur mycket hattweets har får dagligen? Eller känslan för nån annan när han börjar följa en. Jag hade tagit det som en förolämpning.

-Har jag några mer tankar? NE. Hej så länge!
REBECCA

Kommentarer:
#1: nisse

alltså. sigge är den smartaste och roligaste personen i en podcast ever typ. ÄLSKAR honom. och lika mycket som jag älskar honom stör jag mig fruktansvärd mkt på alex. men det roliga är att jag och fanny precis hade världens diskussion om just det här idag när vi sågs, haha. synd att du inte var där!

2012-07-25 @ 19:42:32
#2: rebecca

Åh ett samtalsämne jag skulle älska! MEN alex har växt lite i mina ögon... men ytterst lite. Hatar han liksom inte lika mycket längre. Men han är så otroligt bekräftelsesökande och det är kul att höra hur han och sigge hela tiden smådissar varandra

2012-07-25 @ 20:32:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: