rebeccasochjohannasblogg

2012-07-12
23:55:21

So you found God, huh? That's awesome. See, Mom kept calling out for him but he wasn't around. I guess Jesus was down at the mill forgiving all the drunks. Who knew?
- Är det konstigt att jag får impulser av att söka till försvarsmakten? Har nån annan tänkt på att göra det? Det hade nog vart kul, men jag måste nog träna lite mer innan. Typ orka springa mer än 3 km?....
- Mitt sommarjobb i år är SÅ mycket bättre än det förra året. INGEN ångest inför det (för det mesta) #JINX #PEPPARPEPPAR

- Jag har en jobbig känsla som är jobbig att gå runt med. Typ är inne i en period där jag nöjer mig med att sitta och titta ut genom fönstret och se hur molnen rör sig istället för att göra nåt.

- Mitt hår är så långt att jag inte har en frisyr längre. Så går runt med uppsatt hela tiden. Har alltid tyckt jag är SÅ HIMLA FUL i uppsatt hår, men nu har jag vant mig och tycker att det är ganska så bekvämt.

- Nån som vill åka på restresa efter 14 augusti och innan första september?

- Jag har en ny favvofilm. WARRIOR. Ganska klyshig och förutsägbar MEN SÅ HIMLA FIN OCH BRA och jag vill nästan bara gråta och blir helt rörd bara av att tänka på den! Eller hör soundtracket --> The National – About Today (Live) Så jävla bra skådelspelare och så bra budskap och jag vill bara se den om och om och om igen. Ge den en chans. Även om den handlar om MMA (kampsport) För det är så mycket mer än MMA. MMA är bara en liten del i en fantastisk film.

- Vi avslutar blogginlägget med en annan bild. Vad tänker ni på när ni ser denna bild?

REBECCA

ps. jag blir ledsen av allt som är sorgligt just nu. Ha tålamod med mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: