rebeccasochjohannasblogg

2012-07-29
13:27:55

mitt liv JUST NU
NU har jag vart ledig en vecka! Min enda långledighet på en månad. Hade planerat såååå mycket! sagt till ALLA att jag är ledig och tillgänglig och vill leka massa! Vad gör jag? INGENTING. Eller mjo. Vart på stranden, lyssnat 10 timmar podcasts, lärt mig MASSA!!! (mest tack vare sigge<3) Har också bränt sönder kroppen till andra gradens brännskada så jag inte kunnat röra mig på tre dagar utan extrem smärta......... och igår va jag på 20-årsfiesta! Det var skoj! Men nu är jag bakis och har ont i huvudet och ett 22 timmar långt jobbpass väntar mig. Börjar om 2 timmar och ångesten är SJUK. Massa jobb nu, långa passa, kvällsturer och helgjobb i cirka 1½ vecka. SEDAN ÄR DET DAGS FÖR WAY OUT WEST!!! Ber till gudarna om bra väder (och lite bättre artistsläpp plz)
Vad måste jag få gjort i veckan?
- köpa nya joggingskor
- fixa mitt gamla bankkort till nytt visa
- köpa minilaptop + hårddisk
uusch mycket pengar går nu...............................
REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: