rebeccasochjohannasblogg

2012-01-03
14:55:30

PÅ MÅNDAG

ÅKER JAG!!! Alltså verkligen på måndag. 6 dagar, det är INGENTING! Ännu mindre för Julle och Sylle, men ändå. Har jag packat? Nej. Har jag mycket tid över för att packa? Nej. Och idag ska jag klippa av allt mitt hår, för jag tror att jag råkade boka tid hos en sadistfrisör. Fan. Jag tyckte om mitt hår. Fast mormor sa att jag borde gå och klippa mig (va inte det lite elakt?).. Imon ska jag på spa och ansiktsbehandling, vilket gör ont. Är lite depp samtidigt som jag är överexcited. Himla konstigt.

Har inte gått upp ur sängen idag heller. Bara för att äta frukost.

HEJ


Kommentar:
#1: nisse

meh. åk inte då. fast fortsätt blogga på nåt sätt om du ändå gör det! ja, ha en johanna i san-fran blogg.

2012-01-03 @ 17:03:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: