rebeccasochjohannasblogg

2012-01-02
23:59:11

And back when we were kids We swore we knew the future And our words would take us half way 'round the world
Idag var blogghavarna hemma hos sylle<33333. För sista gången, ever!!! ne... men på asalänge. Sorligt. Många hejdå denna vecka. på väääääääägen hem lyssnade vi på radical face och jag ska nu citera låttexten som jag ska leva efter närmaste året!
But I am fine with where I am now
This home is home, and all that I need.
en av de  BÄSTA låtarna i världen för övrigt.
everything goes away, yeah everythinh goes away

SORGLIGREBECCA

Kommentarer:
#1: josefinee

fyfarao vilken fin låt. har sett första avsnittet av Skins nu. Känner på mig att jag kommer att fastna.

2012-01-03 @ 00:42:59
#2: johanna

den LÅTEN <3



och josse och skins.

KÄRLEK

2012-01-03 @ 02:15:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: