rebeccasochjohannasblogg

2012-01-16
21:10:59

<3
Några av mina favorittweets av the one and only: PAOLO ROBERTO!!!!!!!!!!

05.15 Då var det dags att sluta peta navelludd och få arslet ur sängen Dags för: LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖPPPNNNNNIIINNNGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Föreläsning på Skokloster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOBBA!!!!! Paolo!!!!!! JOBBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska "morgonträna" med min kolega... Kl 07.15 är ju för fan på eftermiddagen!!! Ska köra skit ur han med: LÖÖÖÖÖÖPPNNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02.35 lite tidigt även för mig... Men bra för att så blir det 10 min upphopp och sen iväg till flyget hem KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06.34 tog lite sovmorgon det är ju ändå så lördag!!! Men nu blir det: LLLÖÖPPPPNNNIIIGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dags för pass nr. 2 Benträning ska lyfta typ ett ton och skrika som dn gris!!! KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7.21 Vad hände..? Försov mig!!! Nu ska min syndiga och lata lekamen straffas hårt!!! Med: LÖÖÖÖÖÖÖÖÖPPPPPNNNIIIGGG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Då var det slut på festen för mig... Måste hem och göra sista korrläsningen av nästa kokbok JOBBA!!!!! Paolo!!!!!!!!!!! JOBBA!!!!!!!!!!!









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: