rebeccasochjohannasblogg

2012-02-04
19:34:43

min blivande svåger är kändis
Min syster Matilda bytte nummer med en kille som hon pratade med i 30 sekunder på krogen.
Han smsade henne titt som tätt om att ses ute. Hon struntade ganska mycket i honom och svarade mest för att vara snäll. Nu har han smsat henne från och till sen i november och igår tänkte hon "what the hell jag kan ju i alla fall vara trevlig mot honom" Så hon frågar vad han brukar göra, varpå killen skickar en länk till en hemsida som indikerar i att han otövar någon slags friidrott. Hon tänker "jaha, han kanske är känd?" Matilda frågar familjen "Är det någon som vet en fridrottare som heter Oskar Jansson?" och pappa ba "STAVHOPPAREN?" och matilda ba "jaaa, jag tror det"
Så denne kille som brukar smsa Matilda är en superseriös friidrottare med nordiskt rekord i stavhopp! JAG DOOOOG

Kommentarer:
#1: Johanna

Hon satsar väl????

2012-02-06 @ 19:39:04
#2: matilda

vill inte vara för på med tanke på mitt beteende innan, men jag har varit betydligt mer intresserad!

2012-02-07 @ 00:20:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: