rebeccasochjohannasblogg

2012-02-14
19:25:48

jag har det bra mitt liv rullar på.......
Jag har ingenting att blogga längre för jag har verkligen ingenting att göra. 
Går upp klockan 8 och känner mig aspigg. Ger Bettan mat och äter frukost. Sen gör jag INGENTING på HELA DAGEN! Kan tv-reklamginglarna så bra att jag börjat sjunga med i dem. Jag går bara runt hemma och tänker "njaa, jag duschar och tar på mig kläder imon istället" och dagen efter "njaaaa, joggingbyxorna får vaara på en dag till. MEN IMON TAR JAG PÅ MIG JEANS!" Så nu har jag gått runt i joggingbyxor och beijer t-shirt i två veckor typ. (har i och för sig vart supersjuk, men nu mår jag ju jättebra. Varför kan jag inte få mer energi för att vilja hitta på saker?)
Jaja, jag har rimliga gå-upp-och-gå-och-lägga-mig-rutiner i alla fall. Gå upp 8, somna vid 23. Och då stensomnar jag verkligen. Det är ju skön. JAJA OINTRESSANT
HEJ HÅ
REBECCA

Kommentarer:
#1: matilda

kom och bo hos mig en stund?

2012-02-15 @ 18:43:29
#2: rebecca

jaa men måste ju ta hand om bettan på dagarna.....

2012-02-15 @ 19:20:41
#3: matilda

ta med henne? åk med pappa en morgon och så kan han köra hem dig en eftermiddag när du vill.

2012-02-16 @ 08:36:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: