rebeccasochjohannasblogg

2012-02-23
21:39:58

Här Anna har du oetik!
Ett par av de mest oetiska svenska låtarna jag vet:
Far & Son – Precis som jag
Far & Son – Kokaina
Far & Son – Far för en dag freestyle
Far & Son släppte nyss en EP. De beskriver skivan såhär:
Efter fyra års arbete har Far & Son nu lyckats skrapa ihop 6 låtar till en EP. Vi bjuder på det vi gör bäst. Fula ord, knark och rå humor. Trallvänliga melodier och medryckande rytmer som lockar till dans. Genom våra texter vill vi normalisera ett destruktivt beteende hos det uppväxande släktet. Ungdomar med svagt psyke kommer att förstå att det är modigt att missbruka narkotika och fegt att ha en utbildning att falla tillbaks på. Barn som hört våra låtar på Spotify kommer att bli nyfikna på att testa LSD. Här har ni "The Sushi USB EP". Slit den med hälsan.

Gick från pilsner till piller och från piller till pulver
Gick från puben och hummer till trubbel och skulder
Blev ett farligt svin som Charlie Sheen, blev festens lågliv
Och jag svamlar mer om snö än dom på SMHI
Jag har sniffat kokain sedan 1999
Nej jag bara skoja, men ibland drar så drar jag några linor
Kanske inte allt ifrån distriktet kokain
Men om kokset är champagne, är tjack mousserande vin


Kommentar:
#1: matilda

Shit!! Rakt in i hjärtat!

2012-02-24 @ 09:01:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: