rebeccasochjohannasblogg

2012-02-25
14:16:11

förstör du min sömn förstör du mitt liv
(Nu förtiden är sömn och mina sömnvanor OTROLIGT viktigt för mig för att jag ska må bra! Det funkar liksom inte att gå och lägga sig efter 23.30! Det gååååår inte. Måste sova 9-10 timmar. Så ha detta i åtanke när jag avreagerar mig lite.)

Igår jobbade jag från 08-21 (med den där lilla 3,30-timmarspausen jag har mitt på dagen) Så då känner man sig ganska trött, speciellt när det är fredag! Ni fattar va? Ville liksom bara sova....
Så får jag ett fucking sms vid ett-tiden på natten som ba "vaken? :)" och självklart så vaknade jag ju! DU VÄCKTE MIG LIKSOM PUCKO! jaja, svarar inte och försöker somna om. En timma senare får jag smset "Vakna! :)"
ASSÅ FATTAR INTE IDIOTEN ATT OM MAN INTE SVARAR FÖRSTA GÅNGEN SÅ TRO FAN INTE ATT JAG SVARAR ANDRA!!!!!!!!!! :@@@@@ känner lite: DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ JAG HATAR DIG. DU FÅR INTE VÄCKA MIG SÅ PÅ NATTEN!!!!!!!VARFÖR VÄCKA NÅN SÅ? OCH VAD FÖRVÄNTAR HAN SIG SEN? ATT JAG BA: Åh heeej jo jag sov men vilken tur att du väckte mig ;) ...så vi kan smsa om meningslösa saker om inte betyder NÅGONTING för mig för jag bryr mig inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAH

Okej. Avreagerad. Tack
REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: