rebeccasochjohannasblogg

2012-12-03
03:57:00

Johannas hemkomst
Snart kommer jag hem till Göteborg, jag landar på Landvetter den 28e januari och jag har sjuuk ångest. Idag till exempel; -10 grader i Göteborg och +15 i NY. Staden som aldrig sover VS. den som i princip alltid gör det. Jag älskar Göteborg, men fyy fan vad deprimerande det känns att komma hem. Det enda som är bra är att mamma lagar mat, jag inte har ansvar för någonting och att alla ni finns där (de av er som är kvar...). Så snälla mina vänner, LOVA att hitta på saker med arbetslösa Johanna HELA tiden. Annars kommer jag dö. 
 
Och ni får inte hata mig för att jag amerikaniserats och blivit en tönt-bitch, eller för att jag säger Ah-ha, Naah-aah och Mm-hhm hela tiden. Eller för att jag uttalar New York New Yooawk. 
 
Tack för mig. Snart ses vi.
 
 
 

Kommentarer:
#1: julia

Båtis <3

2012-12-03 @ 12:36:03
#2: Amanda

Du har verkligen mitt fulla support ,lääöngtar

2012-12-03 @ 22:23:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: