rebeccasochjohannasblogg

2012-08-12
22:58:44

odd future wolfgang kill them all I dont giva a fuck
Helgen var jättebra. Har vart på jättemånga jättebra spelningar, druckit jättemånga öl, skrattat jättemycket och allt bra. Jag älskar way out west. Blandningen av artister. Vart på superlugna konserter, hiphop-akter, GALEN dubstep, moshpits. Det finns ALLT.
Bon Iver var magisk.
Odd future var SJUKT av epic proportions! Jag kan liksom inte tänka tillbaka på det och tro på att det verkligen hände. Fick krama Tyler the creator, high fiva Mike G och känna Left Brains triseps haha. Det är så sjukt stort för mig. Tycker nästan själv det är löjligt hur starstruckt jag är. OFWGKTA är synonym till coolhet. Dom uppfann på rikigt SWAG (på riktigt, dom uppfann verkligen swag) Jag kommer leva på detta länge.
Snart GREKLAND. PEPP PÅ LIVET
REBECCA






Kommentar:
#1: Matilda

Och du säger att jag är mano? det här kan omöjligt ha skrivits idag, haha!

2012-08-13 @ 22:41:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: