rebeccasochjohannasblogg

2012-08-17
13:54:07

nervösssssssssssssss
Snart ska jag åka utomlands för första gången utan vuxna! Så jag är verkligen supernervös. Vet inte varför egentligtn. Sylle är ju väldigt berest så hon borde ha koll!!!! Min första resa var till teneriffa när jag var typ 6? Minns inte så mycket. 2004 åkte familjen till Turkiet, 2005 åkte vi tillbaka till samma ställe och samma hotell i Turkiet (bekväma? JA) Sen nån gång åkte vi till gran canaria. Det var en jättetråkig resa. Tror det var 2007. Och sen har jag vart i Polen och London med skolan! Alla gånger med vuxna som kan ta tag i saker och lösa problem. heheheh jaaaaaaja. Detta kommer bli fett! Störta frågetecknet just nu: Vilket godis ska man köpa att ha på flyget?
REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: