rebeccasochjohannasblogg

2012-08-28
16:43:31

mitt ospänannde liv känns ganska spännande fast det kanske inte riktigt är SÅ spännande
På måndag börjar jag skolan på Högskolan Väst. Det känns spännande med ångestladdat. Jaja. Otroligt många på  min facebook ska också börja där. Så ändå några jag "känner" och två som jag KÄNNER. Högskolan ligger i Trollhättan. Vad vet jag om trollhättan?
- Det tar cirka 20 minuter med tåg från Älvängen
- Fredrik Wikingssons föräldrar bor där.
- Junkyardaffären ligger där.
Det var de! Hoppas det är fint. Har bara vart på stationen en gång när jag bytte buss.
Tydligen ska Kapten Röd uppträda på insparken (USCH) Men det finns en idrottsförening med massa skollag! Jipppiiiieeeeeee. Har fått litteraturlistan på mina två första kurser. MEGALÅNG. Typ 100000000 böcker. Har köpt fyra. Men studentrabatt gick de på 1200. Den snåla delen av mig (som är typ 70% av mig) ville bara råhoppa av skolan då, innan den ens börjat. MEEEEEEEEN jag får skärpa mig. Utbildning kostar osv........
Och igår gjorde jag comeback till fotbollen igen! Ett års uppehåll pga sjukdomen och comebacken gick STRÅLANDE!!!!!!!!!!!!!! aldrig vart så glad efter en träning!
REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: