rebeccasochjohannasblogg

2012-04-06
14:25:22

ragga någon?
Igår gick vi igenom den gamla oetikboken. Så här kommer en liten sammafattning på VÅRA BÄSTA raggningsrepliker. KOM IGEN NU! Använd er av detta i påskhelgen så får ni garanterat LIGGA!
(raggningsreplikerna är repliker efter yrken)

Bonde: Får jag ta del av din säd?
Seglare: Får jag hissa dit segel? / Får jag bestiga din mast?
Brandman: Får jag glida ner för din stång? / Får ja spruta med din slang?
Fiskare: Får jag rensa din fisk?
Piercare: Får jag töja dina hål?
Bankman: Får jag öppna ditt valv? / Ska jag göra en insättning?
Dödsgrävare: Får jag gräva i din kista?
Austronaut: Vill du se min raket explodera?
Florist: Får jag rensa i din rabatt?
Författare: Ska vi skriva historia?
Fotbollsproffs: Får jag sätta den i krysset?
Datareperatör: Ska jag serva din hårdvara?
Kock: Vill du smaka på såsen?
Psykolog: Öppna dig för mig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: