rebeccasochjohannasblogg

2012-04-10
04:34:34

Hjälp!!!!!

Har råkat ut för den första stora kulturkrocken. Politik. Min förra värdfamilj var "big Obama fans". Min nya är INTE

det. De hatar honom över allt annat på denna jord. Ingen har någonsin förstört deras land så mycket som han

osv. Jag berättar givetvis inte min politiska åsikt, men vad gör jag? Jag kommer från ett land som de ser som

kommunistiskt. De förstår inte ens att högern styr i Sverige nu. För våra moderater ligger i lä här kan jag ju

säga. Det är mest mormorn som har starka åsikter, morfarn har säkert också det men han pratar mest om

vädret.

 

Nu vill jag veta ERA åsikter, kära moderatvänner (eller övriga med kunskap eller åsikt), tycker ni att vi ska ha fri

sjukvård? Och tycker ni att vi ska ha fri högre utbildning (universitet och sånt)?

 

Detta är nämligen OBEGRIPLIGT för dem, så jag vill veta var Sverige (tycker att våra bloggläsare representerar

Sverige bra) står i frågan.

 

Förlåt Becca för att jag inte följer oetik-temat idag.. Fast detta är typ mer oetik i vår blogg.


Kommentar:
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: