rebeccasochjohannasblogg

2011-09-17
22:31:44

not so äventyr
Idag har jag vart i Halmstad! Det var spännande.
På vägen hem åkte vi en sväng om Gekås. Det var mindre spännande.
Jag förstår verkligen inte grejen. Det enda som är lite intressant är dvdfilmerna. Köpte 4 stycken. Eller typ. Två filmer och två nya serier.
Tror att Gekås får in typ hela inkomsten på människors spontanköp. Det finns löjligt mycket billiga onödiga konstiga saker. Jag spontanköpta liksom två plascher och en spritpenna, bara för att det vaar billigt.
Gekås är white trashens hemland. Började räkna dom ett tag, men slutade då det blev alldeles för många! Speciellt på damavdelningen. USCH
REBECCA

Kommentar:
#1: matilda

Någon som förstår mitt hat mot Ullared! För att inte nämna allt folk, alla dårar, idioter som befinner sig på samma plats vid samma tidpunkt. Kan inte bli bra.

2011-09-20 @ 13:40:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: