rebeccasochjohannasblogg

2011-09-13
23:26:39

funny games
Detta är den hemskate film jag sett i HELA MITT LIV!
Den är så jävla hemsk att jag blir typ rädd av att bara se bilder av den.
Den är hemsk på ett speciellt sätt. Får liksom panik bara av att tänka på den.
Fick seriöst bara nån timmes sömn efter jag sett den första gången.
Sov sen dåligt i tre nätter.
På nätt sätt är den rätt cool.
Min ömma punkt är nog att det är ett barn med. Typ ett barn som skulle kunna vara min lillebror.
SÅ BRUTALT JOBBIG FILM ATT SE.
Nu har jag fått dille på att se den igen! men så googlade jag lite och fick typ panik och blev asarädd.
Men aaaaaah, imon ska vi nog se den. fyfan.
JOIN
sry för min dåliga svenska. mitt IQ rinner ifrån mig

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: