rebeccasochjohannasblogg

2011-11-01
19:39:33

världens bästa fan?
Taget av en och samma tjej från Andrés fanpage (en tjej som även vänförfrågade mig efter jag gillat väldigt många av hennes inlägg...) MEN JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! HAHAHAH

-Stackars dig, vilken otur du har :/ (läste i din blogg på tv4:s hemsida) Du kanske är tillsammans med en oturs tjej som ger dig otur :O ;)
Du borde bli tillsammans med mig istället, så ger jag dig mer tur :D
Lycka till imorgon! ♥

-Är det i Stockholm man ska få fika med dig om man vinner tävlingen? :)
Jag bor ganska långt ifrån Stockholm :/
Men isåfall måste jag på nåt sätt ordna så jag kan komma dit, jag kanske kan bo hos min släkt där ^^

-Jag kanske ska färga mitt hår mörklila (bara det översta), resten är min naturliga hårfärg (mörkt)
Vad tro du om det? :)

-Det verkar som att din ovana är att du slickar dig mycket om munnen? :)
Men det är så gulligt när du gör det ^^

-VIKTIGT MEDDELANDE:
Jag trodde inte du skulle logga in på Facebook när mitt omogna meddelande va här :/ nu har jag ju skämt ut mig för dig hehe
Tack för att du tog bort mitt meddelande, jag tänkte göra det precis nu (hade tänkt göra det, innan du läste det, men då va det för sent :( ångra verkligen vad jag skrev till dig :/ kan vi inte glömma det?
(undrar verkligen vad det var hon skrev!!!)

-Hej!
Du borde bli vän med mig här på facebook, för vi har en gemensam vän :)
Så jag skulle bli jätteglad om du ville bli vän med mig här?
Puss o kram.

-Hoppas du inte har blivit rädd för mig (så du aldrig mer vill svara på mina inlägg som jag skickar till dig?) Det där med att jag frågade om jag fick bjuda dig på fika nån gång, det va inte seriöst :) Jag blev så glad den gången du svarade på ett av mina inlägg, o jag hoppas det händer fler gånger? ♥

-Nu blir jag nervös när jag läser i din blogg att du sammanställer svar till våra frågor hehe jag är nervös för om du svara på mina frågor och vad du isåfall svara på dem :) Hoppas på svar från dig iallafall ♥

-Nu vet jag hur lång jag är på dig :)
Jag såg dig och Amanda P stå bredvid varandra på Idol Extra, och hon är exakt lika lång som mig (160 cm), så i skor med klackar är jag nog lite längre än dig ^^ men utan skor med klackar är jag nog lite kortare :)

- Kan du logga in på André Zuniga Officiell? Jag har en fråga till dig, som jag inte kan skriva här eftersom den är privat om dig. Jag är ganska orolig, så det inte blir fel, så jag behöver verkligen svar på den frågan. Jag loggar in på Facebook varje dag klockan 17.00 om jag kan (till den 14 november, efter det loggar jag in olika tider, men jag bruka vara inne här ganska ofta) Så hoppas jag få chattar med dig snart så jag få svar på min fråga :) (det är ingen konstig fråga)






Kommentarer:
#1: JosefineHagga

herregud. det var ett hävgivet fan. hahah

2011-11-03 @ 16:35:22
#2: clari

hahahahaahahahahah men gud vad sorglig...

2011-11-04 @ 16:43:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: