rebeccasochjohannasblogg

2011-11-28
15:40:14

update
Det händer mycket spännande i mitt liv nu:
-mina tånaglar har typ slutat växa, har inte klippt dom på asalänge och dom blir inte heller längre.
-fått ny penecillin! ska äta den tre gånger om dagen i tre veckor
- fått biverkningar av penecillinen
- fått tvångstankar när jag ska sova. Gör en ritual som ser ut ungefär såhär: släck lampan, trycka på klockknappen så fort jag kan (fast det har jag gjort sen jag var liten) sedan ligger jag på rygg i cirka fem minuter, sedan måste jag ligga på högra sidan i ungefär 5  minuter och till sist måste jag vända mig och ligga på vänsta sidan i cirka fem minuter. Efter att jag gjort det får jag ligga hur jag vill i sängen
- Har nu börjar göra två sådana varv jag nyss beskrev. Sjukt jobbigt. Detta innebär att det tar typ en halvtimma innan jag får lägga mig hur jag tycker det är skönast i sängen.
- FATTAR NÅN DET JAG NYSS SKREV?
- Lissbett har blivit bästis med hunden Otto. Det är asakul.
- Mina läppar har blivit jättetorra
- Har faktiskt jobbar lite denna månad
- Köpt med månadskort för 780 spänn...
- Vart hos Sylle och julmyst
- Hatat
PUSS REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: