rebeccasochjohannasblogg

2011-11-04
23:20:11

rött hår
clara bad om en bild, så vem är jag att neka henne detta?
är fett sjuk med massa feber och en lungröntgen på måndag. Så måste vara så där löjlig och ursäkte mitt någon slitna utseende. Men orkar inte ens anstränga mig lite. Bilden visar inte ens färgen rätt. Det är rödare än der ser ur. Men extra rött där man ser det röda på bilden. Fast färgen kommer säkert ha tvättats ut tills jag är frisk nog att visa någon på riktigt hur det ser ut. Synd synd.

Kommentarer:
#1: J&J&J

FINT! (fast det röda syns ärligt talat inte särskilt mycket. bara längst ner. men det är rött där uppe med va? hoppas det.)

2011-11-04 @ 23:25:28
#2: rebecca

Det är rött uppe med, fast inte lika intensivt rött typ! Två olika röda på två olia delar av håret. HE HE HE

2011-11-04 @ 23:28:23
#3: clara

aaaaaah vad fint!!!!! funderar på att färga det rött själv ( igen... ) förmodligen finaste färgen på håret!!! <3

2011-11-09 @ 09:14:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: