rebeccasochjohannasblogg

2011-11-19
23:20:53

Lista på saker jag stör ihjäl mig på (inbördes ordning)
- Folk som har carpe diem tattuerat på armen (eller övriga kroppen)
- Folk som lyssnar på Kapten Röd
- Folk som citerar Bob Marley
- Folk som säger att Beatles eller Coldplay är deras favoritband. (ALLA gillar dom 2 banden så att älska dem säger INGENTING om dig som person)
- Folk som skriver typ "YES FREDAG ALL IN!" på facebook
- Folk som ber någon annan att ta en bild på dem medans dom drar dagens pose
- Folk som gör listor på saker som stör dem
- Folk vars favoritmusik är topplistan på spotify
- Folk som anväder en smile efter varje mening
- Folk som bara skriver ett ord som statusuppdatering på facebook (försök inte leka svåra era jävlar)
- Folk som leker svåra
- Folk som inte vill erkänna sina brister
- TYP ALLA MÄNNISKOR SOM INTE ÄR MINA KOMPISAR PÅ RIKTIGT
Feel free att lägga till <3

Kommentarer:
#1: elinA - seize the day/viva la vida <3

var ständigt rädd för att något på listan skulle stämma in på mig medan jag läste den:) men som tur var så var det inte så:) förutom att jag lyssnade på Kapten Röd häromdagen:) fast det var bara för att jag tänkte på Siesta:) puss:):)

2011-11-20 @ 02:02:58
#2: lj

jag älskar beatles.......

2011-11-20 @ 13:42:12
#3: Anna Karlsson

folk som tattuerar in sitt namn

folk som äter mat på bussen som luktar jääättemycket

folk som ÄLSKAR ett band men bara hört typ en låt

och massa andra jobbiga saker man kan göra.typ inte sskriva vem somskriver listan...

2011-11-20 @ 19:39:38
#4: JosefineHagga

Fruktansvärt bra lista. Känner mig sjukt harmonisk i denna stund när jag inte kan komma på något att tillägga. Kommer nog på något snar.

2011-11-20 @ 20:09:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: