rebeccasochjohannasblogg

2011-11-28
21:55:09

ben
Helt okej bloggat idag Rebecca!
- Hehe ah, sådär...men tack så mycket mig själv!
Ibland känns det som man vill förändra världen! Eller i alla fall förändra någon människas liv. Till det bättre givetvis.
Har aldrig insett att det faktiskt är så lätt! Det är bara att visa dem den finaste låten just nu! Electric President – Safe and Sound Denna låt kan få mig att tänka/känna/må helt annorlunda än vad jag gjorde en minut innan jag lyssnade på den. Vill att alla fina bloggisläsare ska få ta del av detta mästerverk
Electric President – Safe and Sound
Electric President – Safe and Sound
Electric President – Safe and Sound
Electric President – Safe and Sound
REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: