rebeccasochjohannasblogg

2011-11-06
12:50:10

äntligen vinst!
Igår vann jag på tipset.
Jag har spelat jättemånga gånger men aldrig vunnit.
Ju mer man lägger på ett spel ju större chans är att man vinner, men man vinner inte heller mer för att man lägger mer pengar. Så jag brukar spela för runt 30-60 kronon.
Igår spelade jag för 48 kronor på topptipset. På topptipset spelar man på dagens 8 toppmatcher man måste få alla rätt för att kunnna vinna nåt. Jag fick alla rätt och kammade hem 399 kronon! YEEEY
Sen gjorde jag ett på-skoj-spel på stryktipset och spelade för 8 kronor. Där spelar man på 13 matchen men kan även vinna pengar om man bara får 12,11 (ibland 10) rätt. Fick 11 och vann 20 kronor.
Nu när jag smakat på segerns sötma kommer jag nog bli mer spelberonede än någonsin.
Vet inte vad jag vill komma med detta rikitgt, skryta lite kanske. Hehe
REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: