rebeccasochjohannasblogg

2011-05-09
09:19:55

ola är oskyldig..........
Jag håller med Johanna Sylwan i Ola-frågan. Jag tror på Ola, jag gillar han, han är fin.
 
Han testades för att ha bensoylekgonin i blodet, vilket indikerar att han haft kokain i kroppen. Han testades då några poliser tyckt han vart lite röd i ögonen. Ola skriver att han vart hos läkaren för ögoninflammation och att det var därför han var röd.

På flashback finns en tråd om vad man kan !skylla på om man testats positiv för bensoylekgonin." Det finns vissa mediciner som görs om till detta ämne i kroppen. Vilket tyder på att man då inte tagit kokain utan sin vanliga medicin. En av dessa mediciner är ett par ögondroppar. Kan det vara dessa ögondroppar Ola fått av sin läkare? Och anklagas han nu för kokainmissbruk bara för att han inte kollat upp sina ögondroppar tillräkligt noga?

Eller har han också suttit framför flashbackforum, läst denna tråd och sedan lagt till i sin historia att han vart hos läkaren för ögoninflammation? Så att folk som jag, ska tolka det som jag gjorde ovan?

Men det måste ju finnas arkiverat att han vart på besök hos läkaren? Kan inte någon bara kolla vad det är för ögondroppar han tagit? !!!! Vill inte att hela hans karriär ska förstöras bara för en ögoninflammation.

PEACE REBECCA

Kommentar:
#1: matilda

Varsågod för informationen.

2011-05-09 @ 19:00:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: