rebeccasochjohannasblogg

2011-05-08
22:29:28

erik niva
Idag bojkottar jag Big Brother.
Det kanske finns saker som är viktigare? Fast det är svårt att tro.
Om jag har tur sitter jag bredvid Glenn Hysen på IFK:S gästläktare imorgon.
Om jag har otur går jag inte på matchen alls.
Om jag har mellantur går jag på matchen och skymtar Glenn eller andra fotbollslegender.
Har börjat läsa böcker nu igen också!
Fick en tidig studenpresent av mamma.
Livet längs linjen av Erik Niva. Den i särklass bästa fotbollsjournalisten i hela världen.
Erik Niva var en gång i tiden också med i tvprogrammet Farmen!
Någon som minns det? Erik var überveganen med kors på händera.
Han var inte vegan på rikigt, han anmälde sig till programmet för att göra en undersökning i ett skolprojekt.
Kul anekdot: samtidigt som han satt och snackade om djurens rätt så hade han skinnskor och andra attiraljer som skulle kunna avslöja honom! Något som ingen vekade reflektera över. Inte heller när han åkte ur programmet och svarade på frågan "Vad ska du göra sen?" med orden "äta en rejäl hamburgare" var det någon som reagerade.
Han är kung Erik. Har skickat en vänförfrågan på facebook. Hoppas han accepterar mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: