rebeccasochjohannasblogg

2011-03-24
12:03:22

fest i valen
I brist på pengar måste man prioritera och välja rätt till sommaren. vafan, vilken ska man åka på? fml. ge mig pengar

Siesta
The kooks
wolfmother
Håkan Hellström
The ark
The sounds
Daniel Adams-ray
Slagsmålskklubben
Adrian Lux
Adept

Peace and love
30 seconds to mars
Bob dylan
kings of leon
Daniel Adams-ray
deadmau5
Håkan Hellström
Lykke li
Mando diao
Maskinen
the sounds
timbuktu
rebecca &  fiona

Storsjöyran
Roky erickson
Pete doherty
slagsmålsklubben
håkan hellström
lykke li
the ark
timbuktu
the sounds
daniel adams-ray
niki & the dove
alexis weak
rebecca & fiona
adrian lux

Putte i parken
pendulum
alexis weak
bob hund
daniel adams-ray
håkan hellström
peter bjorn and john
slagsmålsklubben
rebecca and fiona

Kommentarer:
#1: nisse

inget way out west då?

2011-03-24 @ 16:23:41
#2: rebecca

dom har inte släppt några bra alls än, men de kommer hoppas jag. för wow är redan en självklarhet

2011-03-24 @ 17:29:20
#3: Niss

phuuuuueeww, brabra. nä, jag vet, inte alls några spännande än, men tror det kommer... det kommer.

2011-03-25 @ 10:18:25
#4: Anna Ckarlssin

du, siesta! glöm inte tröjorna: "jag älskar Kenny!" "det är jag som är kenny"

2011-03-25 @ 20:57:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: