rebeccasochjohannasblogg

2011-06-23
14:14:18

superhjältar 1
Igår påbörjade jag mitt nya sommarprojekt!
Som den superhjältefantast jag är så ska jag försöka kolla på ALLA nya superhjältefilmer som finns.
Måste ju tyvärr sätta en gräns någonstans, och den sattes mellan vad som räknas som gamla filmer och nya filmer. Orkar nog inte sitta och kolla igenom Läderlappen från 60-talet till exempel.
Men nya filmer som Hulken, spider-man, x-men, Batman och sånt! Wie Bästa iden ever typ.
Först ut var Iron Man med Robert Downey Jr i en sjukt bra roll!
Trodde först att den skulle vara lite smålöjlig, men nej nej! SE DEN!
ASABRA verkligen! 4/5!!!

Kommentarer:
#1: Elina

feettt. Vill också se ettan, har bara sett iron man 2. Har förresten en bild på dig och batman och en bild på dig i ironman-dräkt :) ska lägga upp dom någonstans.

2011-06-23 @ 18:31:49
#2: rebecca

ja gör det! :D

2011-06-23 @ 18:52:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: