rebeccasochjohannasblogg

2011-06-20
12:24:36

knä-update

Däremot är jag inte så tacksam för mitt knä som tvingar mig att ligga i min soffa på min födelsedag och mitt sommarlov. Denna gången gör det typ ännu mer ont. Smärtstillande hjälper inte heller. Dessutom ska jag göra halkan i övermorgon, vilket innebär att man måste kunna bromsa jättehårt. Jag kan knappt gå. Failar jag på halkan kan jag inte ta körkort = inte åka till USA. Mitt knä förstör verkligen allt. Och just det, jag va på vårdcentralen för några veckor sen. Fick svar förra veckan. Ska till röntgen på torsdag, men "tyvärr kan vi inte erbjuda dig någon läkartid i nuläget". Ska försöka få någon på röntgen att inse hur ont jag har. Vi får väl se vad som händer..

(vill inte vara en jobbig jävel som klagar, men jag har ont och man behöver inte läsa)

JOHANNA


Kommentar:
#1: rebecca

vår blogg - vi får skirva vad vi vill - klaga hur mkt du vill!!!

2011-06-20 @ 22:01:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: