rebeccasochjohannasblogg

2011-07-13
13:43:31

Jag kommer

Jag och Clara har gjort en upptäckt i Veronica Maggios video. I slutet visas denna bilden i mindre än en sekund. Vi fick spola tillbaka ca en miljon gånger innan vi lyckades pausa på rätt ställe. Clara kallar det sjögurka/champagneglas. Vad är det för något?? Flashback har inte skrivit något om ämnet. Kommenarerna på videon på youtube säger att låten handlar om att hon tillfredställer sig själv så mycket att hon måste noppa handflatan, vilket hon gör i början av videon. Låten ska då handla om att hon gör detta medan hon tänker på en kille hon är kär i. Förstör låten lite tycker jag.

 

 

JOHANNA OCH DAGENS GÄST CLARA


Kommentarer:
#1: Lisa

Nu fattar jag vad du menar.

Kanske hålller med.

ska fundera lite.....

2011-07-17 @ 23:46:16
#2: clara

så konstigt!!!!!!!!!!! och en sovsäck, ett brev en svan och ett band! :I

2011-07-18 @ 00:19:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: