rebeccasochjohannasblogg

2011-08-29
18:50:24

En hobby är en återkommande aktivitet man utför på sin fritid för nöjes skull.

Jag vill ha en hobby. Arbetslösheten börjar bli långtråkig redan efter första dagen. Wikipedia, min bästa vän, har gett mig några förslag; Amatörfilm, datorspel, fiske, fotografi, handarbete, hembryggning, jakt, schack, segelflyg, släktforskning, turism, sportdykning, socialt umgänge etc.

Kan vara första gången wikipedia sviker mig. Överväger dock hembryggning, handarbete, målning, eller kanske turism innanför fritidskortets gränser. Kan upptäcka västra götalandsregionen! Min hobby får ju inte kosta något så länge den inte inbringar pengar, vilket skulle göra det till ett arbete och inte en hobby, men det hade ju inte gjort något för då hade jag ju inte behövt någon hobby.


Kommentar:
#1: rebecca

2011-08-29 @ 20:44:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: