rebeccasochjohannasblogg

2010-09-30
21:21:18

sticks 'n' stones
Det behövdes ett blogginlägg va?
Ja, er önskan är min lag.
Vet att ni uppskattar mina sjukt osammanhängande inlägg.
Våran rektor dog inatt och skolan börjar mer och mer likna Hogwarts.
u know. Dumbledore <3
och idag fyller farbrorn år! GRATTIS GÖLLUNGE
Jag lyssnar nu på denna låt Jamie T – Sticks 'n' Stones. tror den ligger tvåa på mina mest spelade låtar någonsin. Det går inte att tröttna.
hej hej hå håååå
Imorogn ska jag ha hatt och randig tröja, på kvällen.
om 21 dagar fyller jag 18.
om 24 dagar åker johanna till ghana.
Sen fyller Nisse år.
Sen Clara.
Sen är vi inte några ommyndiga kvar i vårt lilla så kallade "gäng"
Din mamma.
Måste utnyttja mina sista dagar som barn, Wiiihoooooo. Som idag! när vi satte oss på en lekplats. De var fint
REBECCA

Kommentarer:
#1: nisse

Jag gillarèèè!



ps: du glömde nämna att vi dessutom redan har en harry..

2010-09-30 @ 21:24:45
#2: johanni

creepy. jag läste harry potter 6 igår när dumbie dör och jag ba: shit. för liksom det var samma dag. fast dumbies död var lite mer sorglig. gud. osammanhängande kommentar. går och borstar tänderna istället.

2010-10-01 @ 10:05:34
#3: fanny

taack!! ja lekplats är bra

2010-10-04 @ 14:50:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: