rebeccasochjohannasblogg

2010-10-09
20:13:15

"Världen går under, vi måste packa!"
Citat är kul. Så kul att det nu fick en egen kategori. Kanske bara under en begränsad tid. Så passa på att njut av några favoriter från arkivet!

"Du är min pommes" -Linn inatt/morse

"Världen går under, vi måste packa!" - En gammal klassiker av Amanda

"Jag åker på det där röret där det kommer varmt" - Rebecca

"Vad heter tack på franska?" - Anna

"När jag blåser bubblor får jag för mig att jag har fräknar" - Amanda

"Var det en häst?" - Anna 

"Jag ligger här och flyger" - Ett av mina favoritcitat genom tiderna av, som ni alla nog vet, Linn 


Arkivet är oändligt, och det utökas varje sekund. Så förvänta er mer!


JOHANNA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: