rebeccasochjohannasblogg

2010-10-02
02:39:31

livet
Sitter nu ensam, på mitt rum, med Daniel Adams-Ray. Han är himlen.
Kvällen var riktigt riktigt fin! Glömde dock filma, sen orkade jag inte, dåligt av mig.
Hoppas inte Clara mår allt för dåligt när hon läser detta. HEHEHE stackare där.
Ställ oss båda på en våg och snart flyger du bland stjärnor
Jag bär tyngden utav rymden ändå finns du i mitt hjärta
Ta mitt skimmer för jag brinner du är blott en blek lanterna
Jag har gjort det här så länge jag kan lika väl fortsätta
Ställ oss båda på en våg och snart flyger du bland stjärnor
Jag bär tyngden utav rymden ändå finns du i mitt hjärta
Ta mitt skimmer för jag brinner du är blott en blek lanterna
Jag har gjort det här så länge jag kan lika väl fortsätta
Åh Josse, du jag och gubben i lådan. Det var fint!
Mår så himla bra
REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: