rebeccasochjohannasblogg

2010-11-13
22:25:56

min lördag
Hahahhahaha
om jag skriver hur min dag var här så kommer ni tycka jag är såååå laaaaame.
whaaaatever.
-Lost, lost, lost,
-tippa på topstippet
-lost
-sortera strumpor
-äta mat
-klippa mig
-aston villa - manchester united
-tottenham - blackburn
-Liverpool - stoke
-slutet på tennis semifinalen i paris masters mellan federer och monfils. rätt sjuk, monfils räddade 6 matchbollar när det stod 5-6 i femte set och dom gick till tiebreak och grejer.
-Exklusiv intervju med ZLATAN!
Btw så var jag SÅÅÅÅ nära på att dra in över 4000 på tipset. Hade satt ALLA matcher och det var bara att Newcastle ELLER Fullham skulle göra mål mot varandra, hade nämligen 1,2 på den. Men aaaaaaaack neeeej. Hade pengarna som i en liten ask när Manchester city bara fick 0-0 mot Birmimgham. var liksom lite kylig och satte 1X där. Dom flesta trodde väl på säker etta. MEn jaaa. bajsnewcastle och bajsfullham förstörde juuuuu
FML
hejdå

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: